Fredagsträning

Blev lite blandad styrketräning för överkroppen. Avslutade med 15 min på löpbandet. Skönt! Jag och Alexandra hängde på låset idag vid kl 6. Kul o träna med nån. Händer inte så ofta. Har länge velat göra övningar med TRX-banden men dom hänger så uttittande på gymmet men körde samtidigt som Alexandra så då kändes det riktigt bra faktiskt, Varför har jag inte vågat mig på det tidigare? Övningar som jag körde där blev plankan med fötterna i banden och sedan "armhävningar" när man håller banden i händerna och lutar sig rak ut i luften. 
 
Flodkossan in action
 
Snyggve 1 och 2

Kommentarer
Postat av: J.

TRXen är bäst! Kör alltid dem, endera med fokus på armövningar eller magövningar, men samtidigt aktiverar man ju hela kroppen ändå, askalas :)

2013-02-08 @ 19:58:02
URL: http://jenniferitext.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0