Jahopp

Gjorde allt igår kväll för att motvärka att några sjukdommar skulle bryta ut. Svettades som en gris inatt och trodde när jag vaknade vid 5 att kroppen svettades ut de onda. Kände mig ganska bra , lite torr i halsen men man mår ju alltid lite sisådär på morgon (iaf jag). Så drog till gymmet, lite halvseg på löbandet och när jag skulle lyfta så kände jag direkt på första rep att jag inte var bra. Så var bara att dra sig hem igen. Känner mig febrig (fast jag inte har feber)och orkeslös. Lite smått hostig, lite snorig. Ja, bara lite smått av allt och jag tror jag blir galen snart. Jäkla skitmånader och alla ska vara sjuka nu. Ska börja isolera mig dessa tider på året för hatar och vara sjuk. Det stör så mycket för mitt mål. Jaja, bara bita i det sura äpplet och vila. Vem vet, kanske är bra imorgon. Kan ju iaf hoppas. Men kommer skita i min väg och mätdag på fredag för känns inte rättvist när man är sjuk.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig hjärtat

2013-02-27 @ 12:35:53
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0