Lite av varje

Hemkommen från en 40 minuters ganska lugn promenad. Handlade lite efteråt. Som vanligt är kvargen slut eller finns typ bara en kvar. Morr på det! Men hade en skvätt kvar hemma så nu äter jag en mellis gjord på ½kvarg, ½ avokado och spenat.
 
Ser samtidigt på I used to be fat på MTV. Älskar PTn som är just nu för han verkligen skriker åt den feta ungen men är samtidigt så jäkla jordnära och vilka resultat! Önskar jag med hade en som stog o skrek på mig varje gång jag tränar. Aja har rösten i skallen sålänge ;) 
 
Fick hem ett par träningsbyxor som jag beställt som var fööööööör stora. Fan så segt men tyder på att man kanske ska ha mindre storlekar än vad man tror. 
 
Hej igen nyckelben! Hej lite muskler! Hej massa fett (som ska bort)! Men känner att de finns nog lite hopp med min kropp ändå för har ett ganska bra flow med mat och träning nu.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweet att dt går så bra för dig!!

Är din mellis god? Va en annorlunda kombo!

2013-02-01 @ 15:46:17
Postat av: Heidi

Du är grym! Lika bra att undvika vägning för den där sätter sån stor press. Jag veckoväger mig inte längre faktiskt för jag tror när man styrketränar så mycket så får man resultaten via måttbanden istället, så jag är lite sporadisk med det. Funkar bra. :) Ha en mysig helg!

2013-02-01 @ 19:22:40
URL: http://heidika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0