Liten redogörelse från en kommentar

Fick en anonym (såklart) kommentar som jag inte tänker hänga ut här men tänkter dra upp lite som personen påpeka om och redogöra varför jag väljer och gå ner i vikt.
 
Varför jag gör detta är för att jag vill ha ett hälsosammare liv och för att jag tycker det är kul och intressant och för att nångång börja trivas med mig själv! Jag bryr mig inte om andra är större utan man får se ut precis som man vill och jag tycker inte det är äckligt och vara större. Jag har vänner som är större och dom får vara det om dom själva vill det. Men du som skrivit kommentaren känner nog uppenbarligen inte mig eller vad jag har för förflutet eller hur jag har mått och mår och vad jag kämpar med och det är inget jag tänker skriva här. 
 
Jag har inte denna blogg för och bli någon himla bloggkändis utan från början var den mest en dagbok och som började få läsare. Finns knappt några jag känner som vet om denna blogg och jag skyltar inte med att jag går ner i vikt utan det är något folk har märkt på mitt utseende, inte på insidan som denna person verkar tycka. Om denna person varit i min skalle så kanske du hade förstått varför jag kallar mig själv för bla flodko.
 
Dock är jag en sådan person som är ganska grov och överdriven i språket, vilket jag alltid varit och alltid kommer vara.
 
Så innan man dömmer andra så kanske man ska ta reda på varför.
 
Nej nu ska jag ladda för att gå på aerobics bas och se om det kan gå vägen när det inte ingår några hopp :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh sådana patetiska ocd kommentarer från idioter - bry dig ej!! Du är awesome

2013-02-19 @ 18:12:31
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0