Men då!

Ja vissa straffar gud direkt. Bara för jag hånat sambon för han är sååååååå sjuk så verkar det som om jag med börjar och bli det. Känner mig lite tjock i halsen och febrig och sådär ont i kroppen. Fan var ju nyss sjuk och vill inte bli det igen. Vill inte va fet resten av livet. Nej jag vet, man ska inte stressa fram  och det är inget jag gör men inte heller kul om de står stilla/går bakåt. Hoppas bara det är något skit som sitter på tvären för vill VERKLIGEN träna imorgon.
 
Jaja, bara dyka ner i sängen tidigt och försöka sova bort skiten så återstår de och se hur det är imorgon.

Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Åh nej! Hoppas det bara är falsktalarm!

2013-02-26 @ 21:00:34
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0