Skönt pass

Tungt och svettigt axel och ryggpass idag. Blev 5 minuters avslutning på cykel då löpbanden var upptagna men gick sedan över och körde dom sista 15 minutrerna där. Riktigt skönt. Lagom flum var jag efteråt. Haha blir nästan hög av träningen!
 
Prövade en axelövning som Heidi tipsade om. Kändes verkligen att man axlarna fick jobba så blev en ny favorit.  Känner av dom redan nu kan jag säga så hoppas på redig träningsvärk imorn. Har sådan träningsvärk idag i röven från passet i måndags så kan knappt sätta mig i soffan.
 
Snyggve bild på som Alexandra tog på oss

Kommentarer
Postat av: Emma

Woop woop! Har just hittat till din blogg. Läser nästan bara träningsbloggar och har själv gjort en stor resa inom hälsa och träning under förra året. Tycker att din vilja och träningsglädje lyser igenom, älskart!

Svar: Vad kul och höra :D
mittfatass.blogg.se

2013-02-20 @ 10:18:13
Postat av: Pernilla

Älskar den axelövningen! Jag brukar dock köra den med rep, men den är riktigt skön och bra! :)

2013-02-21 @ 12:16:05
URL: http://skinnyjeans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0