Tips på motivation

Ett tips från mig när det gäller motivation är att pröva kläder som du inte har använt på ett tag. Dessa byxor som jag har på bilden här satt till slut löst innan jag blev gravid. Nu innan jul så skulle jag testa dom för o se om jag ens kunde ha dom igen, som jag ana så kunde jag inte det utan gick knappt upp på halva röven, men kolla nu! Jag kan knäppa dom! Dock med nöd o näppe så buken hänger över. Men ändå! Sådant peppar mig. Prövade även min gamla träningsjacka som jag inte kunde knäppa innan jul, den gick o knäppa. Detta är verkligen motivation för mig.
 
Ignorera min stora röv ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome!!!!!

2013-02-18 @ 21:50:16
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0