Det där med ljust bröd

Fortfarande dålig. Blir galen snart. Skulle såklart till BVC med Alva och orkade knappt ta mig dit eller bära henne. Men hon går såklart först så var bara att ta mig dit. 
 
Till det jag skulle skriva om. Äter oftast inte så mycket bröd, och om jag gör det är det grovt (ibland gjort utan mjöl) och hemmabakat (alt köpt ibland). Men min käre sambo äter såklart ljust o köpt bröd. Jag väljer att inte äta så mycket bröd, dels för jag känner mig svullen av det och det inte är så nyttigt med ljust och för att man inte håller sig mätt. Idag var jag stressad och kylen typ ekade så fick de bli hans tråkiga ljusa bröd och det påminde mig verkligen om att det bara är luft. Vart hungrig typ direkt igen. Nej bättre och äta fiberrik mat och mycket protein. Det håller man sig mätt på!

Kommentarer
Postat av: Linah

ja det ljusa brödet är inte vår vän tyvärr :) Hoppas du kryar på dig snart!!

2013-01-17 @ 22:11:14
URL: http://checkpointshape.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0