Dilemma babysim

Jag har alltid velat gå på babysim och nu när Alva är här så vill jag ju så gärna gå på de med henne. Men samtidigt drar jag mig för det så himla mycket. Det där med att visa sig i bikini är ju inget jag hurrar över. En mage som är som sladderdeg o bristiningar. Skulle ju kunna köpa en baddräkt men det är inte så mycket jag direkt. 
Alla andra kommer va som pinnar o en annan kommer dit som världens fläskdoris.
 
Aja bara att vänta lite o träna järnet så kanske man kan gå annars får de bli helkroppsdräkt.

Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Förstår verkligen vad du menar! Jag skulle så gärna gå på babysim med Ebba sen, men min kropp stoppar mig :/ fy!

2013-01-30 @ 19:18:58
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se
Postat av: Carro

Jag tycker du ska strunta i det, gå dit som du är. Bikini eller baddräkt. INGEN bryr sig, jag lovar! Ni är alla "nyblivna" mammor och ni är där för att bebisarna ska bli vana med vatten och att ni ska ha en mysig och rolig stund tillsammans. Jag lovar dig att ingen kommer titta på dig och tycka att du ser konstig ut, visst, en del kommer vara trådsmala men du kommer säkert se någon som är större än du där. Och ärligt talat, skulle du bry dig om det?

Svar: Jo jag vet, men det är bara att jag vantrivs så dant med min egna kropp =/
mittfatass.blogg.se

2013-01-30 @ 19:34:00
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Du borde vara stolt över magen, den visar ju bara vad du gått igenom ❤

2013-01-30 @ 21:39:22
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0