Fredag och helkropp

Var iväg till gymmet i förmiddags och körde igenom hela kroppen. Körde alla övningar i maskiner för lite variation ( har ju mest kört fria vikter). Tog väldigt låga vikter på benövningarna. Benpressen körde jag bara 30 kg, tar annars 200 kg så kändes lagom fjuttigt men måste ju vara försiktigt nu .Magen fick bli plankan på knäna (orkar inte mer än så länge). Avslutade med 30 min pw.
 
Frågade även om lite hjälp för något jag alltid velat lära mig är marklyft men inte vågat på det själv för känns som det är en övning som man lätt kan skada sig på om man gör fel, men fick hjälp med tekniken och gjorde några med bara stången. Snacka om att man är så svag i magen, blev så himla svankig direkt. 
 
Smoothie gjord på kvarg, jodgubbar och proteinpulver.

Kommentarer
Postat av: Li

Mums gott med smoothie:)

2013-01-12 @ 20:49:52
URL: http://smileyouarealive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0