Härlig söndag

Skön söndag såhär långt. Äntligen frisk så blev en sväng till gymmet. Körde inte så hårt utan körde igenom kroppen. Riktigt skönt. Blev lite blandning med både fria vikter, maskiner och kroppen som motstånd. En övning som jag varit rädd för o köra nu efter graviditeten är knäböj ( känns som allt mellan benen ska åka ut i en sån övning ;)), så körde lite på tekniken utan vikter och det gick jättebra och kändes inte alls konstigt.
 
Längtar tills jag kan lägga upp mitt träningsschema ordentligt. Ska på efterkontrollen på torsdag så ska höra lite med barnmorskan och se vad hon säger. Är en stor, fet och sladdrig flodko. Saknar kroppen som var innan graviditeten för jag hade kommit en bra bit på vägen.
 
Åt en underbar frukost efter träningen och blev en smoothie gjord på hallon, jordgubbar, lite kokos, proteinpulver och kvarg och ett flatbröd med en ostskiva och ett ägg.

Kommentarer
Postat av: Dietandthecity/Alexietandthecity/Alex

Duktiga duktiga tjej, du kommer tillbaka!!!

2013-01-27 @ 13:56:15
URL: http://dietandthecity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0