Mammaledig = ta det lugnt?

 
Jag kan verkligen inte sitta still! Bara för att jag är mammaledig betyder det inte att jag vill ligga hemma på soffan o slöa. Då blir jag rastlös och stressad. Känner för tillfället att det går i ett dock. (flytt till hus, dop och foto). 
 
Efter att vi hade varit och gått igenom besiktningen på nya huset så var jag riktigt hängig och trött i kroppen men nu på kvällen så piggna jag till o tog mig en 40 minuters pw som gick undan kan jag lova men han och tänka på hur jag skulle lägga upp min träningen sen när T börjar jobba om en vecka. Kom fram till att det kommer gå alldeles utmärkt! Blev totalt överlycklig och lättad. Många styrkeövningar kommer jag kunna göra hemma de gånger jag inte kan ta mig till gymmet (mer motiverande och träna på gymmet dock). Den dagen jag kan träna helkropp ordentligt så har jag det upplägget så det kommer gå kalas.
 
Allt går bara man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0