På bättringsvägen

Äntligen är jag på bättreingsvägen. Varit utan röst i typ 4 dagar. Snacka om hes och rethosta till förbannelse! Men det har lättat och känner mig riktigt skaplig och då är det ju ändå morgon än så länge ( man mår ju alltid sämre på morgonen). Men ska vila idag och imorgon med så kan jag försöka tills helgen och träna så jag blir FRISK ordentligt. Är sämst på o bli frisk innan jag drar igång och tränar. 
 
Vill verkligen loosa 4 kg tills dopet som är om 1 månad (vet inte varför jag vill tappa just den siffran men är bara något jag fått för mig). Dock kan det vara för att då är jag nere på ensiffrigt som är kvar tills jag är på min startvikt och dels för att jag bara vill tappa så mycket som möjligt och 1 kg i veckan är ingen omöjlighet.
 
Så imorgon skippar jag nog och väga mig, dels för att inte ha superångest över vad som står på den nu när jag varit sjuk (dock var det ju minus förra veckan trots sjukdom) och för att jag helt enkelt inte känner för det.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linah

rekommenderar L-glutamin efter träning för att bättra på immunförsvaret.. men jag vet dessvärre inte om det påverkar bröstmjölken??! Krya på dig!

2013-01-24 @ 14:01:25
URL: http://checkpointshape.blogspot.se/
Postat av: Joline

Jag förstår vad du menar med ångest... men jag hoppas att du fixar 4 kg!! Kämpa på!

2013-01-24 @ 20:16:39
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0