Rygg/biceps

Gud, jag känner mig helt manisk! Vill bara träna typ hela tiden! Att man kan gilla något så mycket. Önskdade bara man kunde ha Alva med sig sen när Tomas börjar jobba igen men ska lösa det på något sätt iaf. Åkte till gymmet nu på kvällen och var verkligen inte många där och jag pressade på utav bara fan och utmanade mig själv med många övingar utan att förlora tekniken. Svett och glad var jag när jag kom hem.
 
Längtar tills jag kan köra ordentligt med hela kroppen för just nu känns det lite enformigt så jag kan lägga upp träningen ordentligt för just nu är det lite som det där men kör både styrka och kondition på samma dag för tillfället för o få komma igång lite med båda och sedan kan jag lägga upp det var för sig. 
 
Rygg:
- Smala och breda latsdrag (körde superset på dom)
- Rodd i maskin
- Enarmsrodd med hantel
- Ryggresningar
 
Biceps:
- Bicepscurl
- Hammercurl
- Cablecurl
 
Avslutades med 20 min pw
 
 
Ätit bra förutom att jag käka ute med mina vänner, Tomas och Alva men åt bara tills jag var mätt sen fick det vara så känns okej ändå. Gjorde en sjukt god smoothie nu ikväll på kvarg, frysta jordgubbar och hallon och lite vaniljproteinpulver. Sjukt gott och är inte alls sugen på massa skit. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har de ej barnpassning ? Byt gym isåfall

Svar: Nope, inget av de 3 gym vi har här har det. Dock är hon nog för liten för det ändå men får passa på o köra på kvällarna o så.
mittfatass.blogg.se

2013-01-04 @ 22:51:41
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Viktkamp

Kämpa på =)

2013-01-04 @ 23:03:43
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Jess

Visst är det en härlig känsla när man kommer in i "vill träna träna" movet ;) bra jobbat!!

2013-01-04 @ 23:54:28
URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Postat av: Emma

När jag läser din blogg blir jag bara mer och mer pepp på att köra igång!

2013-01-05 @ 01:05:10
URL: http://www.nattstad.se/emmacaroliina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0