Underbart väder!

Åh massa sol här MEN svinkallt och jag hostar och snorar ihjäl mig typ. Vill verkligen ut på en långpromenad i detta väder men det får vänta tills man är frisk. 
 
Vi ska ha dop för Alva 23/2 och jag har ett litet minimål att tappa så mycket som möjligt tills dess men känns som om det är lååååååååångt ifrån möjligt när man ska vara såhär pissig. Är lite mer än 4 veckor kvar o 4 kg känns som om det skulle gå men det känns på tok för lite. Grrr. Anledningen vf jag vill tappa så mkt som möjligt tills dess ( vill annars skynda långsamt för vill inte bli hängig i kroppen) är för att jag vill känna mig skapligt fin på min dotter dop. Alla kommer väl fota och hålla på och jag hatar redan nu o va med på bild.

Kommentarer
Postat av: JD - Masa på

du är jätte fin!
men jag förstår vad du menar, dop och finklädda, klart man vill vara så bra man bara kan :D

2013-01-19 @ 14:39:56
URL: http://josdil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0