Upplägg med träning

Sitter och gör ett litet upplägg för morgondagens träning. Ibland känner jag mig så sjukt fantasilös när det gäller övningar. Vill få ut så mycket som möjligt av passet. Kan ju bara köra "som vanligt" med överkroppen (dock inte bröstmusklerna då jag ammar så för mig man ska ta det ganska lungt med dom då)  än så länge och bara lätta styrke och knipövningar för bålen och benen (efterkontrollen är 31 januari och det är sjukt lång tid kvar tills dess). Har alltid haft benen som favorit att träna men är peppad för överkroppen så bra att jag lägger fokus där nu så jag inte tröttnar. Vill få till ett par snygga armar och axlar - och det ska dom bli!
 
Men något som jag är helt chockad över är att hur jag har skött maten sen förra veckan (bortsätt från nyår då som ändå var skaplig). Jag älskart kan jag säga. Inte ens sugen på något skit och jag uppmanar min sambo att låta bli allt skit med (även fast han hatar nyttig mat).
 
Jag säger inte att jag bantar, för det är inte under en period jag vill ha det såhär, jag vill ha det som en livsstil, det är såhär jag vill fortsätta att leva med bra mat och träning och det har jag sagt sedan jag började för 2 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du testat ntc appen?

2013-01-02 @ 22:30:13
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: Katarina

Här är min nya *vinkar* :)

2013-01-02 @ 22:42:06
URL: http://vardagshalsa.blo.gg/
Postat av: J.

Det låter ju kanon! Det är så skönt när man hittar en livsstil man trivs med och som funkar, då gör inte små snedsteg ibland så mycket heller :)

2013-01-03 @ 17:04:35
URL: http://jenniferitext.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0