Grymt benpass

Herregud vilket jävla benpass det blev idag. Ojoj. Pissade seriöst svett om mig. Kändes om om jag bara lastade på mer och mer och det var så jävla jobbigt men ändå flöt det på så himla bra. Så det ska vara. Brinnande skinkor och skakikgt värre när jag skulle gå. Kändes som om jag hade en pinne i röven. 
 
Älskar när man kör sitt race på gymmet utan att bry sig om vad andra tycker. Har ofta tyckt att det varit så jobbigt för att har så ofta känt som om alla undrar vad den där kossan gör här. Men jag älskar träningen, den får mig att må så jävla bra. Så fort jag inte får träna blir jag nedstämd och less. Så det är en riktig terapi för mig, men även grymt kul. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jungarå Fotografi

Skönt! :D

2013-07-08 @ 23:04:23
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0