Helkropp

Blev ett helkroppspass idag, inte riktigt lika kul som o splitta men kände att det behövdes nu innan vi drar till Västervik. Men vilket flow jag känner att jag är inne i, inget jäkla svull i helgen, taggad på träningen och maten. Jag önskade att någon nångång kunde fota när jag tränar. För när jag kör axellyft framåt med viktskiva så syns mina axelmuskler och triceps brutalt mkt, även när man kör pushdowns. Tror inte ens de sitter på min kropp lixom. Älskar framgång! Jaja, fettet som behöver försvinna.
 
Vi har bestämt o äta ute två av dagarna nu när vi åker o jag kommer äta, men verkligen med måtta och sedan äta bra på dagarna. Men packar träningskläderna för det blir promenader och så vet jag att dom har en del träningspass där med så lär köra något sånt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0