Jobbdag, matplanering och lite annat

Som jag skrev i mitt lilla utbrottsinlägg igår så ville det jag skrev inte publiceras via mobilen så skriver nu.
 
Det blev kondtion på förmiddagen i form av 30 minuter pw och 15 min på crossen. Hade ett riktigt bra tempo även att jag var dyngtrött på morgonen.
 
Var inne och jobbade igår kväll och ska göra det idag med fram till kl 14. Eller jag går bredvid dessa dagar då jag inte jobbat på snart 1 år. Har jag förresten sagt att jag är typ helt slut och orkeslös om dagarna? Kan bero på att jag fotade heldag bröllop i lördags, gravidfoto i söndags, nyföddsfoto i måndags, ska fota nyfödd idag efter jobbet, redigerar massa bilder när Alva sover, tränar hårt och är samtidigt mammaledig. Ta det lugnt var det ja...
 
Btw så tog T bilder på mig bakifrån och framifrån som jag ska ha som mina "förebilder". Herregud, trodde det var ett skämt när jag fick se dom. Fyllde jag 24 år iår? Njae, snarare 94 om man kollar på kroppen, fy fan, kunde inte somna för o låg o störde mig så dant på det, men då har jag ju något och jobbba med iaf.
 
Planerat mat har jag gjort tills idag iaf. Fördelen med o jobba, kan kontrollera maten och planera. Går väl bra annars med men här kan man verkligen styra upp en dag, så detta är för fmfika/mellis och lunch. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0