Morgonpromme + lite funderingar

Gick en riktigt underbar morgonpromme kl 7 imorse. 5,5 km på knappt 50 minuter. Det gick undan med långa starka steg. Var så jäkla svett så det bara rann om magen. Hade sådan energi. Fick sova 6 ostörda timmar inatt. Helt underbart.
 
Jag ska antagligen väga mig imorgon, inte pga av någon hets eller liknande utan för jag kan få mäta fettprocent och muskelmassa så då kommer ju vågen in automatiskt, vilket jag är väldigt intresserad av o veta för att kunna se om jag har fått några resultat längre fram. Men det känns kanon faktikt. Kommer verkligen inte väga mig förns någon månad eller så igen.
 
Funderar på o be sambon o ta helkroppbild på mig i trosor o sportbh eller något och sedan ta om någon månad eller så för o se resultat. Jag är så jäkla taggad på o få resultat. Att vara in progress känns skitbra faktiskt, att få kämpa till något! Vill verkligen inte ha det serverat på silverfat, jag VILL att det ska vara ett jäkla slit bakom det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0