Never back down

Det är helt sjukt hur kroppen kan förändras, både positivt och negativt. Dessa bilder kan väl säga ganska mycket. 
Första bilden är när jag vägde som mest, slö, svett och olycklig.
Andra bilden hade jag hamnat på -24 kg.
Tredje bilden är jag höggravid och det sista jag vet att jag vägde så hade jag gått upp ca 26 kg från mina -24 kg. 
Fjärde bildenär ett par veckor efter förlossningen, kändes som om jag var tillbaka på ruta 1.
Femte bilden är som jag ser ut i dagsläget, ca 32 kg lättare än första bilden (vad jag vet sen jag vägde mig sist om var för typ 1 månad sen) och över 35 kg skillnad sen 8 månader tillbaka från graviditeten (räknar dock vanligtvis från min vanliga högsta vikt)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU E GRYM

2013-07-26 @ 07:19:18
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Jungarå Fotografi

Grymt grymt grymt! :D

2013-07-26 @ 22:17:48
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0