I like how it feels

It's my time, It's my life, I can do what I like
For the price of a smile,
I got a ticket to ride,
So I keep living, 'cause it feels right
And it's so nice,
And I'd do it all again
This time, it's forever
It gets better, and I, I, I like how it feels
 
Åh jag fick verkligen in rätta känslan idag! Så jävla glad. All in känner jag just nu! Det bästa med "dippar" är att man kommer tillbaka med 150 %. Ett asgrymt pass på gymmet som jag verkligen köttade mig igenom. Rygg och biceps blev det med avslut med 20 min på löpbandet. Åh jag hoppas denna känslan håller i sig nu.
 
Inte nog med det så hoppade T i sina träningskläder för en löprunda. Kors i taket säger jag men hoppas han vill börja röra på sig igen.Man mår ju så mycket bättre. Nej nu ska jag äta klart min frukost (sent, jag vet) som består av kvarg, pauluns mussli och jordgubbar.
 
Dagens pass btw:
Latsdrag - smalt grepp
Roddmaskin
Ryggresningar
Pulldowns i cable
 
Bicepscurl med skivtång
Hammercurl med rep i cable
Bamsecurl i cable
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Åh min älsklingslåt! När jag lyssnar på den så är jag direkt tillbaka när jag gick ner i vikt första gången! Den ger mig så sjukt med energi! Haha, var bara tvungen att skriva det 😆 Bra jobbat idag förresten!

2013-06-27 @ 14:02:05
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0