Köttakötta!

Men herrejävlar! Det är såhär det ska gå! Jag har sagt de förut och säger det igen - styrketräning in my heart!
Känslan är fan oslagbar när man tar i för kung och fosterland. Tungt och svettigt. Så det ska vara. Hoppas på rejäl träningvärk i röven imorgon. Blev som sagt ben idag med fokus på röven och sedan lite magövningar. Blev så jävla svettig så när jag stog o gjorde plankan så droppades världens svettöplar ner på mobilen. Både igår och idag har jag haft självförtroende till 120 %! Hoppas den håller i sig.
 
Dagens övningar:
Squats i TRX (uppvärmning)
Squats i smith
Enbensmarklyft i smith (superset varannat ben)
Benspark i cable (superset varannat ben)
Benpress
Kissande hunden
 
Plankan 
Övning jag inte vet vad den heter
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeey you sicken midja!!

2013-06-28 @ 17:29:34
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0