Liten håla

Jag skulle möta upp mammsen nere på byn i denna håla idag för skulle få köpa nått valfritt i sminkbutiken som tack för jag vattna åt dom när dom var utomlands, så tog med mig A och gick ner och vi gick där inne en stund och sedan när de var ganska lugnt med folk äger en av dom i kassan i stil med ; 
 
- " Måste bara säga det , men gud vad du har blivit smal" Haha, what tänkte jag? Ofta man känner igen mig då, men var samtidigt väldigt kul och få den "uppmärksamheten", att "andra" har sätt mina resultat. Men med - 31 kg måste man väl se någon skillnad iaf. Knatade hem sen igen så fick ihop 4 km promenad. Kände mig inte klar så åkte nu en sväng på kvällen med så fick ihop sjukt intensiva 30 minuter på löpbandet. Svetten rann o jag var trött.
Blev grymt sugen på grova mackor med sallad och skinka o lite light philadelphia så det fick det bli och det var grymt gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0