Röda faran

Äntligen har min sambo tagit arlset ur vagnen och fixat min cykel. Så idag tog jag röda faran till gymmet. Kollade via mina spår och blev 4,5 km dit. Man tänker ju inte på vilka uppförsbackar det är när man kör bil.Som jag trodde igår så har jag brutalaste träningsvärken i röven och kände av framsida lår en hel del med när jag cyklade så dom fick lida en hel del. Men skönt vare! Så nu blire och cykla genom hela Finspång varje gång det är styrkepass bortsätt från benträning och dåligt väder. Älskar seriöst att man kan välja att man rör på sig istället för och ta bilen. Nu pulserar det fint lite överallt.
 
Jaja blev ett axel/bröst/tricepspass idag. Lika härligt idag. Att bara köra kondition kan ta sig någonstans känner jag just nu. Man tappar motivationen direkt. Efter styrkan är jag som på rosa moln och jag älskar det!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0