Söndag och måndag

Glömde bort och skriva igår. Körde igenom kroppen, även fast det inte är lika kul så tänkte jag köra såhär i två veckor bara för att kroppen ska få något annat så var 3e dag blir det styrka för helkropp och resten massa kondition. Klarade av 1 min och 45 sec på plankan igår! Stolt som bara den och de andra två setten blev 45 sec. Det går verkligen framåt. Tänk att 2 veckor efter graviditeten orkade jag knappt 10 sec på knäna.
 
Idag blev det ett ganska bra konditionspass på 50 minuter. Helt stört att jag ens orkar ta mig till gymmet, göra om här hemma, fotografera (och redigering som tar sjukt lång tid) och samtidigt är mammaledig och sover knappt 2 timmar i sträck på nätterna och A vill gärna ligga vaken och låta och sparkas och dra en i håret runt 4-5 på morgonen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0