Veckans mått och vikt - Say what?! :D

Vikt
Veckans vikt:
 -1,1 kg
Total viktnedgång: -29,6 kg
Kvar till delmål: -

Mått
Arm som störst: 
39 -> 32 -> 34 -> 29 (-1)
Under byst: 99 -> 83 -> 91 ->79 (0)
Vid naveln: 97 -> 75 -> 91 -> 73 (0)
Buk som störst: 124 -> 89 ->114 -> 86 (0)
Röv som störst: 125 -> 106 -> 119 -> 103 (-1)
Lår som störst: 77 -> 59 -> 64 -> 58 (-1)

Kommentar: Seriöst? SERIÖST?! Är jag DÄR? Herregud jag kan verkligen inte ens minnas när jag var på detta 10tal. Helt stört men jag är fan i mig där! För några år sedan var det bara en dröm att få våga något på detta 10tal och idag är jag här och har även hunnit vara gravid. STÖRT!
 
Men jag är så glad och tacksam att jag tog tag i gravidkilona diret och även tappat 5,6 kg sen min startvikt innan jag blev gravid.
 
Men nu, nu när jag är här, vad vill jag? Det jag vill är att bli klar med mina "ta-5-kg-i-taget" för om 0,4 kg har jag loosat 30 kg så det är något jag vill. Ska suga lite på den karamellen.
 
Btw så tog jag min väg och mätdag en dag innan denna vecka, kanske ett bra beslut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG FYFAN VAD DU E GRYM!!! Grattis!!!

2013-06-06 @ 15:01:02
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Pernilla

Wow! Gud vad roligt för dig! Stort grattis! Den känslan är obeskrivbar så passa verkligen på att NJUT och beröm dig själv för allt slit! :)

2013-06-06 @ 17:02:17
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Postat av: Ina

Ryser när jag läser din text om dina tankar & känslor. Försöker komma igång med all mat- och träningsplanering igen men det går så jävla trögt med tanke på hur jag (och typ alla på jobbet) mår pga jobbet. En tidsfråga innan majoriteten av oss kraschar in i "väggen". Personalchefen gjorde det för 1 vecka sedan.. så.. det enda jag orkar att göra efter jobbet är att..sova/ligga apatisk på soffan. Jävla kul liv. Och därmed så ser jag ut som jag gör igen samtidigt som någonting långt där inne försöker få mig att orka sköta kost och träning .. utan att lyckas.

sorry för negativ kommentar. Än en gång stort grattis! Tack vare dina tankar och känslor så väcktes någonting till liv inom mig..en känsla om att lyckas (igen). Fick liten kick, tack! :)

2013-06-09 @ 20:39:55
URL: http://inas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0