Bra start på veckan?

Usch det är så himla mycket som tynger mig just nu. Känner mig hela tiden nedstämd och sjukt stressad. Tror det gick ut över träningspasset imorse för kände mig mer tvingad till det än vad det var kul som jag annars brukar tycka. Hade inget fokus och kände mig inte alls tränad när jag gick där ifrån. Har ätit bra och kontrollerat sen igår så inga problem med det.
 
Hoppas detta går över tills vi flyttat till vårat hus. Får köra 100 % fokus så länge för att inte tappa motivation. För just nu vill jag bara gråta när jag ser mig själv i spegeln och det är verkligen inte mitt mål.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner som du gör just nu! Så förstår dig!

Saknar också mig själv och hur jag såg ut. Suck!!

2013-03-11 @ 15:08:54
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Jess

Åh!! Jag hatar när man hamnar i såna svackor.. Lätt hänt när man har för mkt runt sig.
Ta en funderare och planera hur du ska fokusera under tiden .

DU FIXAR DET!
Ge inte upp kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0