Framsteg

Jag måste bara säga hur jävla glad jag är och vilket hallelujah-moment jag är i. Jag bara älskar träning mest av allt (efter Alva då men denna blogg handlar ju inte om henne ;)) .Varit på gymmet nu och kört ett lättare axelpass och avslutade med 35 minuter powerwalk. Jag vågade äntligen träna i bara linne inför massa folk och det är väldigt stort för mig. När jag gick på löbandet så såg jag en skymtande axelmuskel i profil när jag hade armen rakt ner! Herregud nånting jag strävat efter börjar ge resultat. Jag bara SKA HA en synlig axelmuskel. Skäms så dant över mina armar och armhålor för dom är så stora och dallriga men nångång kanske dom med kan se bra ut. Men jag är väldigt tacksam att jag tar tag i mig själv och gör något jag verkligen vill!
 
Skitkass kvalle på min mobil men är svejnglad!
 
Gårdagens fredagsmys blev framför gladiatorerna med hallonkesella, hallon och nötter. Så himla gott och jag väljer hellre de framför allt annat äckelflott.
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis till din axelmuskel och till ditt mod! Måste kännas alldeles fantastiskt och kul, ja, precis som du beskriver :)

2013-03-17 @ 08:39:03
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Postat av: Joline

Jag älskar verkligen din blogg! Du är en sån kämpe! Va roligt att höra att du vågar träna i linne nu!! Det hoppas jag att jag kan göra någon gång i framtiden också!!

2013-03-17 @ 12:07:50
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se
Postat av: Josephine

Vad duktig du är!

2013-03-17 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0