Nästan 4 månaden efter förlossningen

 
Ja såhär ser man ut nästan 4 månader efter graviditeten. Det är ju åt rätt håll iaf. Jag älskar att min hållning är så himla mycket bättre. CM har dragit ihop sig ganska bra. Bättre än vad jag skulle tro faktiskt. Men att man ska vara så degig över magen, haha, ja det är bara att ge den sin tid. Tog ju 9 månader och tänja ut sig så då ska väl det ta 9 månader att dra ihop sig. 
 
Tänkt flera gånger på hur jag skulle sett ut idag om inte graviditeten hade kommit imellan. Hade jag varit i mål? Ja jag får ge det ett år och se vart jag hamnar. 
 
Lite kvällstankar

Kommentarer
Postat av: Ina

HERREJÄÄVLAR sikka kurvor kvinna!! Stanna i denna form..eller så ger du mig den så kan jag slänga iväg min barbapappaform..! (don´t get me wrong, haha :P )

2013-04-03 @ 18:16:59
URL: http://inas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0