Övertaggad måndagsmorgon

Weeehuuuu. Övertaggad när jag klev upp imorse. Benpass idag och fick typ trippa fram för jag skakade så mycket i benen efteråt. Skulle försöka gå sista 5 minutrarna med lutning men gick verkligen inte för benen var verkligen spagetti. Så skönt som bara den!
 
Kunde gå riktigt djupt i knäböjen i smithställningen och det kändes kan jag lova. Äntligen var den ledig så började där och gick så mycket bättre att få lägga den övningen först. Avslutade med jägarvila och pressade mig själv in i de sista. Slängde även in lite magövningar.
 
Sjukt taggad för denna vecka och jävla om jag blir sjuk igen!
 
Snygga asslitna gamla träningsskor som jag har till och från gymmet som är så slappa så är bara o glida i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0