Slut på veckan

Är enbart lite rosslig i halsen nu och jag kan ärligt talat inte bara sitta hemma och rulla tummarna så gick ut och gick med Alva, mamma och hennes sambo i 80 minuter. Kände mig så himla lätt och knallade på ganska bra när mamma drog vagnen ;)
 
Får allt bli att åka till gymmet imorgon bitti för jag vill verkligen träna så det är inte klokt!
 
Måste bara säga att jag är grymt stolt över mig själv. Var ju och grillade/feaste igår med lite vänner. Jag åt grillad fläskfile med grönsaker och tzatziki gjord på kvarg. Bra portion, åt inga chips eller dipp eller något och drack bara pepsimax. Nöjd tjej för var livrädd att de skulle gå till överdrift. Så är riktigt taggad med maten nu.
 
 
Kommer fortfarande inte in å några bloggar, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Ina

Jättebra gjort!! :)

2013-03-03 @ 17:41:19
URL: http://inas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0