"Smaljeans"

Nu under all packning så var jag igång med att packa ner en massa kläder, där av jag hitta dessa jenas och kan inte minnas att jag har köpt dom. Drog på mig dom och dom sitter såhär. Kan nästan knäppa dom med en mage då som hänger över hur mycket som helst. Tänkte ha dessa som ett par smaljeans. 
 
Nästa gång jag ska pröva dessa jeans är 27 april. Det är om 5½ vecka. För då har Tomas jobb en stor fest då det kommer hur många tusen pers som helst och den ska vi gå på. Jag har även tänkt att jag inte får äta godis/chips eller så tills dess heller även om jag redan skulle ha gått ner till startvikt. Men ska även ha som en liten strävan att va så nära startvikt som möjligt tills det datumet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0