Bra start på veckan

Åh morgnens benpass var riktigt underbart. Kunde fläska på med en hel del vikter. Magen fick sig en omgång med och haft riktigt träningsvärk i den sedan i fredags då jag lade till lite övningar. Blev 10 minuter pw och 5 minuter på "trappmaskinen" (vet ej vad den heter) som avslut. 
 
Haft svackor med maten så det heter duga. Men idag är en ny dag och jag är laddad på att få äta bra. Bara jag själv som kan välja vad jag stoppar i mig och mår himla mycket bättre när jag äter som jag brukar göra.
 
Blir en del "depp" mellan varven  i inläggena men jag lovar, jag jobbar med självkänslan som bara den. Försöker verkligen acceptera mig själv för den jag är. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina och duktiga du <3

2013-05-11 @ 12:13:09
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0