Vilken lycka träningen är!

Ja, nu har jag damp igen. Denna träning gör mig sååååååååååååå jävla glad!!!!! Åh älskar det till döds känns det som. Vill bara lära mig allt och lite till. Hade jag pengar skulle jag utan och tveka betala för en PT-utbildning.
 
Axlar och rygg mosade dagen till ära och avslutade med lite kondition. Ökade i militärpressen och trodde faktiskt inte jag skulle orka men det gjorde jag allt. Så svårt och öka med skivstång, önska dom hade 0,5 kgs viktskivor.
 
Nej nu blir det att sitta ute och virka lite och leka med Alva.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Träning ger ett enormt lyckorus!! Älskar att få röra på mig, efteråt är jag alldeles sprallig :P

2013-05-02 @ 16:55:10
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0