Jäkligt dött

Ja jäklar i mig vad dött det var här. Kom på de nu när jag stog o gjorde matlådor såhär på kvällskvisten. Så skönt och ha nästan hela veckan klar. Så det som står på spisen och är i ugnen just nu är bulgur, potatisklyftor, tacofärs och lax.
 
Det har varit träning mer eller mindre alla dagar. Torsdags var jag med nya jobbet och körde box, vilket man nästan ångrar nu i efterhand för har aldrig haft så döda axlar så som de senaste dagarna så i fredags blev det bara 45 min cykel varvat med löpbandet. Igår lördag lämnade jag och T av vårat hjärta hos sin mormor så vi fick träna tillsammans. Jag fattar inte att jag har en sådan lyx (enl mig) att mamma älskar Alva upp över öronen och vill mer än gärna ha henne och likaså att Alva stormtrivs hos henne.Blev lite styrka. Kände att de gick lite sisodär då axlarna var så brutala men skönt att de inte känns något idag så blev 40 min på löpbandet. 
 
Måndag imorgon och då blir det rövträning och se om jag kan superseta med lite biceps då de knappt blev det i lördags.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0