Löpbandet

Blev en sväng till gymmet imorse för bara lite promenad på löpbandet. Hade velat gått en långpromenad ute men vädret suger ju. Men gick 60 min och det gick bra. Lite halvsvett men inte så mycket mer. Hoppas på att kunna grisa på på benpasset imorgon bitti nu när jag verkligen försökt och ta det lugnt och med lätta vikter.
 
Även gjort lite matlådor för veckan. Peppad. Blev bla sötpotatis i ugn och kycklingspett även det i ugn. Ska in och gå intro på ons och tors kväll så vet inte hur träningen kommer se ut då tyvärr (dock kanske jag har tur att träna på jobbstid).
 
Annars då? Har kommit in i ett riktigt lyckorus den senaste tiden och jag älskar det! Vill verkligen känna såhär hela tiden. Hoppas det håller i sig. Magen krånglar dock extremt mkt just nu och jag ser ut som en ballong men känner ändå mig lugn, hade jag inte gjort förr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0