Tagit höstlov

Jag har seriöst tagit höstlov, både med maten och träningen, hua! Nu när jag varit sjuk blev det ju en veckas vila och maten har verkligen varit en katastrof på det, godis och fika och konstigheter hela veckan känns det som. Sambon har med varit sjuk så det har ju inte gått i så många knop här hemma direkt. Gud, trivs inte alls i den livsstilen (slöa och äta skit hela dagarna). Men tränade första gången i torsdags och körde igenom benen. Var lite rosslig men tänkte mig för och körde bara på lätta vikter, trots de har jag träningsvärk i baksida lår, ant efter raka marklyften. Men fy satan så jäkla uppsvälld jag ser ut, hela jag är som en vattenballong men känner mig inte så frustrerad som jag hade gjort förr så det är ju bra. 
 
Igår blev det rygg, bröst och biceps och tog även då inte så tungt, dock kände jag mig lite ofokuserad, antagligen när jag inte kände att man kan ta i till 100 %. Men träningsvärk de har jag allt i brösten.
 
Idag blev det ett triceps och axelpass. Även idag blev det lugnt. Det rosslar lite fram o tillbaka i halsen men annars mår jag bra. Skönt! På måndag är det vanlig träning som jäller igen och ska försöka kära träningsschema så gått de går så jag hinner med allt i veckorna. Även suttit och skrivit upp ide på mat att äta så jag inte glömmer/inte kommer på vad jag ska äta. Vill komma ifrån detta sjuk/lov-träsket nu. Hade tänkt att ställa mig och göra en massa matlådor idag men då hade T lämnat kvar hälften på sitt jobb. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0