Tjockisdipp

Nu är det visst lite glest mellan inläggen igen. Jag har åkt på en riktigt tjockisdipp och jag tycker det rent ut sagt är skitjobbigt. Så fort jag är på gymmet så ser jag bara mitt gamla jag och passen känns ofokuserade vilket i sin tur känns ännu mer skit. varför vill inte hjärnan hänga med nu för? Känns typ som om jag inbillar mig att jag bara har blivit mindre. Livrädd och hamna i någon konstig "svacka". Nåväl bara jobba vidare på den biten antar jag.
 
Så de senaste passen känns ovärt o skiva om. Dock så bokade jag dubbelpass idag för att utmana mig lite. Först blev det bodycombat och efter det hoppade jag på ett gympapass som var utav dess like. Haha. Inte en lugn stund och man kände verkligen hur svetten pissade! Men skönt att jag faktiskt hade energi på båda passen.
 
Nej matlådorna ska fixas klart för veckan så nu är det bara att ladda om, speciellt på insidan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlie

Alla dippar vi ibland man önskar allt kunde vara smärtfritt och gå hand i hand men d funkar ej så du e mänsklig och fortf en så stor inspiration glöm ej d

2013-11-17 @ 22:59:19
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0