Benpass + promenad

Blev ett grymt benpass imorse. Tungt som attan och mina ben hatade mig mer eller mindre i slutet. Men så det ska vara. Jag orkar bara mer och mer hela tiden i knäböj och det är så himla kul. Körde tekniken på raka marklyft idag igen och kändes bättre idag. Ja det är bara att öva tills jag känner mig 100 % på att lasta på ordentligt.
 
Nu på kvällen blev det en riktigt pw på 40 minuter. Skönt o få lite luft då jag höll på o bli riktigt trött. Benen flög fram till en början men när jag kom till en lång trappa så tänkte jag att jag skulle springa uppför. Efter havla så insåg jag hur möra benen var från benpasset imorse så helt plötsligt vägde benen 2 ton. Men skam den som ger sig, upp kom jag i en bra fart och pulsen var hög som bara den. Kämpade mig hem i så gott som bara uppförsbackar.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0