Bra avslut på helgen

Åh helt underbart avslut på denna helg. Hemkommen efter ett grymt bodycombatpass. Denna releasen är TUFF men jag hade så otroligt mkt energi att jag hängde med så gott som i hela passet och kunde även fokusera på tekniken. I sista "maglåten" är det lite armhävningar på olika vis och på två ställen ska man köra 4 st i rad helst på tå och jag klarade båda omgångarna (förutom när man var stor förr o körde på knäna och hade röven högt upp och orkade knappt ner 1 cm)??! Jag som knappt gjort armhävningar innan. Ojoj vilken kärlek det är! Då hade sömnen varit dålig och jobbat 7-15 på det men maten idag har varit asbra!
 
Jag älskar och se utvecklingen i träningen. Hur man orkar mer, hur man klarar små utmaningar, att man lär sig mer och även hur vardagen är så himla mkt lättare. Träningen ger mig så mycket glädje och att jag verkligen prioriterar in den i min vardag. Önskar så gärna att det fanns vanliga utbildningar inom hälsa som inte kostar en förmögenhet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

du är så inspirerande!

2013-10-13 @ 20:30:19
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0