Hejhopp

Vilodag idag, även vilodag imorgon. Kors i taket. Men det behövs det med ibland. Har kännt mig stum i knät sen igår och kan inte ha det 100 % rakt utan att det känns som om något är ivägen, men sitter o laddar till bodycombaten tills på söndag. Att träning kan vara så roligt!
 
Jag har förresten för några dagar sen bestämt mig att inte ha något bestämt med om jag ska vara snask/utematsfri månaden ut. Prio är mitt inre just nu och då måste alla måsten och krav bort, även detta. Nu menar jag ju inte sitta och vräka da ut och da in(gör jag ju lixom inte annars). Utan om det bjuds på fika en helg, jag då blir det fika om jag VILL. Självklart tänker jag mig för, det gör jag ju alltid men just saken att ha ett krav/förbud passar inte på mig just nu och då får det vara så. 
 
Fått lite roliga besked med i veckan så vardagen kanske kommer se annorlunda ut, berättar mer när jag vet mer.
 
En liten rolig sak som hände idag var att när jag var och spanade på en sjorta som hängde högt upp kom ett butiksbiträde fram o fråga om jag ville ha hjälp med o få ner en storlek och det ville jag och då frågade hon vilken storlek jag hade tänkt och jag sa att jag inte visste och då sa hon att en stl S skulle nog passa bra. Det var väldigt kul att höra, inte för att det är något viktigt egentligen men ändå just att få höra från en man inte ser ut att va stl XL längre. Skjortan satt perfekt med så det var en riktig boost.
 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Det är konstigt det där med klädstorlekar och hur lycklig man kan bli av en sådan liten sak. Minns själv när jag var inne på boomerang och skulle köpa min jacka, då hade jag ingen aning om vilken strl jag hade efter viktnedgången när hon frågade. Jag svarade "kanske M.." Men då sa hon "nej jag tycket du definitivt ser ut som en strl S" 😝😁

Svar: Ja verkligen. Försöker intala mig själv att man inte är där man var förr i tiden. Så då är en sådan liten sak helt plötsligt väldigt kul att höra :)
mittfatass.blogg.se

2013-10-19 @ 06:27:05
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0