Tisdag

Känner mig sådär härligt svullen och vätskefylld. Så fort jag är sjuk är maten skit. Men bara gilla läget o bli frisk så man vet att de vanliga rutinerna kommer tillbaka. Trodde ju jag var bra i söndags men icke. Mådde ruttet som bara den igår och idag har det med varit riktigt träligt. Men är ganska bra nu såhär på kvällen. Ska känna av hur jag mår under dagen imorgon ich se om man kanske kan åka upp till gymmet för ett lättare pass. Ingen bodycombat blir det iaf. Tråk! Trött o rastlös är väl ändå den sämsta kombinationen.
 
Fyller år idag så har varit väldigt lugnt. Skönt de med. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman! I efterskott

2013-10-30 @ 09:17:10
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0