Härlig känsla

Gud vad kvällsträning det är nu förtiden. Knappt varit på morgonen på länge. Men har gått bra. Riktigt bra idag faktiskt, ökade fasen på alla övningar. Körde överkropp, så sitter här nu och kan knappt skriva för armarna skakar sådant. haha. Hur ska det gå när jag ska till Gekås imorgon ?  Kanske inte bästa dagen att köra överkropp på ;) Jaja, blir aktiv vila imorn iform av att gå där inne hela dagen. Gick även med mitt lilla hjärta 5,5 km förut på dagen.
 
Förövrigt har jag nått ett av mina mål. Jag kan se tydligt axelmuskeln från sidan. Åh vad jag älskar och se den när man tränar, och tydligare ska dom bli. Har även sett på vågen att det hänt lite, nya siffror som lägsta vikt, inte klokt! Men ska se om jag kan göra nya vägning snart och se om det har hänt något på fettet och musklerna. Även centimetrarna krymper. Jag kommer lägga upp måtten isamband med det andra. Har även nått lite mål där med.
 
Så skönt att det gick så bra idag till skillnad från igår.
 
Svullen buk och kass mobilkamera som vanligt men vad gör det om hundra är :) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka jävla armar!! OMG!!

2013-09-26 @ 21:47:10
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0