Skönt konditionspass

Har en dotter från helvetet just nu då hennes första tänder är på g och jag sliter snart av mig håret. Konstant huvudvärk har jag haft idag och även fotograferat på de. Så trodde inte någon träning skulle bli av. Men kroppen var pigg så tog mig upp till gymmet och körde 30 min pw och 20 min cykel. Körde även plankan. Tänkte köra en såndär utmaning, dock på mitt vis då starten är 20 sekunder, vilket känns lite lite. Helt okej pass iaf och ingen huvudvärk nu.
 
Maten denna vecka har gått galant än så länge. Äntligen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas att något utav det ska smaka bra, för ren keso tycker inte jag heller är så gott :/
Ja av en slump faktiskt, men roligt då jag själv har satt igång med träningen nu :)

Svar: Så pass :) Har den inte så offentlig för folk jag känner :)
mittfatass.blogg.se

2013-09-25 @ 15:42:23
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0