Torsdag morgon

Åh var riktigt taggad på bodycombat igår men vad hände när jag väl var där? Jag orkade knappt röra ett finger. Orken var som bortblåst. Kände mig allmänt konstigt i både kropp och knopp så efter 45 min så gick jag ut och satte mig. Hade ju ätit ordentligt på dan så var nog inte det. Tror det är min inre stress som sa ifrån. Känner att hela jag inte är som det ska. Så igår när jag kom hem åt jag lite och tog mig en tankeställare.
 
Så nu sitter jag här, och äter frulle. Ingenting är planerat för dagen, bara vara med Alva. Måste verkligen börja prioritera vad som är viktigt och vad som jag gör för min skull. Så känner mig full på energi just nu iaf, den där stressen kommer ta kål på mig annars. 
 
Men hoppas på att en promenad blir av i friska luften och att det blir ett pass på gymmet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0