Biggest loser och lyckan till sitt barn

Sitter o ser på Biggest loser. Blir tjutfärdig varje gång. Haha kan inte rå för det men känner så mycket med dom så känslorna bubblar över. Bara älskar att se hur andra vågar tro på sig själv och våga kämpa. 
 
En annan sak som får mina känslor o bubbla är mitt lilla hjärta. Jag tror jag har henne att tacka att jag är där jag är i dag, Både på in-och utsidan. Hon ger mig sådan himla styrka och glädje. De dagar det känns skit så har det räckt med att få se henne le så har man själv skinit upp. Jag tror faktiskt att jag aldrig har känt mig så himla lycklig som jag gör idag. Därför vill jag verkligen se henne lycklig och kunna ge henne det bästa. Hon får mig att våga tro på mig själv och nå dit jag vill. Jag hoppas verkligen alla får känna den känslan. 
 
 
Nej nu ska jag sluta prata känslor haha. Laddar upp för morgondagens träning. tjohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0