Då var det fredag

Ja en bra fredag. Får alltid lite småångest när helgen kommer vad det gäller maten. Vill "unna" mig men känns som om det ofta blir för mkt. Men idag har det gått bra. Lagom. Ingen vanlig cola! Vilket jag brukar se fram imot till helgen men kände att jag inte alls ville ha det. Blev dock en rad choklad men inget mer. SKÖNT! 
 
Blir jobb 21.45-07.15 så sitter här och har lite dötid. Tog bara med mig en proteinshake till natten. Se hur träningen ser ut imorgon o om jag ska ta vilodag eller ej. Vill bara att dagarna ska gå så det blir måndag för denna vecka vart lite väl rörig med träningen.
 
Men blev gymmet idag. Nötte lite dips som gick kanon. Även lite magövningar. Sedan direkt åkte jag till en vän för promenad på 1 timme innan de var dags att hämta A på dagis. 
 
Annars kom mina better bodies-tshirts idag. OMG de var de skönaste i tshirtväg jag har använt. Dom kommer jag nog slita ut ganska fort. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0