Do more of what makes you happy

Det är så sant. Idag hade jag min första PTtid. Vi tränade inte ens utan satt bara och pratade i 1½ timme. Dessa 1½ timmar var de bästa på väldigt länge. Så mycket info och feedback och bollplank och tron på sig själv. Vi lade även upp hur mina träningsdagar ska se ut. Han fick lite o jobba med eftersom jag vill träna så pass mkt.
 
Alltså denna glädje och känsla jag känner just nu går inte att beskriva. Jag vet vad jag vill här i livet och han fick mig att våga satsa. Just do it! Se till att dina drömmar bli sanna. Vi lever bara en gång och satsa på det som gör dig glad och lycklig. Jag hatar att jag la så många år på att ständigt vara arg och ledsen och inte tog tag i det när man kan må som jag gör idag. 
 
Ja så det blev ingen träning idag men hade ändå bokat bodycombaten ikväll så de blir det. Ska träna som vanligt fram tills måndag för då ska vi träffas igen och gå igenom mitt träningsschema. PEPP är bara förnamnet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0