Liten magbild med jeans och träningsvärk

Segt med uppdatering. Inte mått någe vidare de senaste dagarna o jobbat långpass på de så försökt o fokusera på o jobba och haft vilodag så jag inte skulle bli värre. Inte nog med det har jag haft sådan BRUTAL träningsvärk från PT-passen så jag inte har vetat vart jag ska ha tagit vägen. Jag gillar träningsvärk annars men nu, nu var de det värsta jag varit med om. Verkligen känt vart musklerna har börjat o slutat så ont har jag haft. haha. Men sjukt kul o chocka kroppen med något nytt så detta ska bli intressant o se hur kroppen svarar. Riktigt taggad.
 
Så idag drog jag med T till 90 minuter bodycombat. Haha stackarn, men han kämpade på bra tyckte jag. Jag var svett som aset och körde som en galning. Det var kämpigt några gånger men jag älskade varje sekund. Så tog med mig pulsklockan och brände över 700 kcal. 
 
Annars har jag lite uppdatering på magen - i jeans! Haha jag älskar jeans nu! Jag som bott i leggings så länge jag kan minnas o fettet hänger inte över allt för mkt heller. Konstig känsla.
 
Dom där bristningarna kommer alltid leva med mig och varje dag påminna mig om vad jag varit med om men även att jag även fick det finaste jag har - mitt lilla hjärta. 




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Magen börjar ta riktig fin form!

Svar: Den går åt rätt håll, men känner dock att jag inte kan ha för mkt krav på den då jag tror att huden förstör men men, man kan ju alltid kämpa o hoppas på de bästa :)
mittfatass.blogg.se

2014-04-18 @ 22:14:31
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0